Rabu, 16 November 2016

Iteawon Seoul South Korea

Dari Terminal Express bus Seoul by train to Iteawon.........setiba di Iteawon aku byk minta tlg Kj, di mana harus aku tinggal selepas ini,akhirnya dia perkenalkan aku Iteawon in, aku selesa di sini,ingat dapat continue lagi tapi dah full,keesokan nya aku sewa di Kame guest house sementara nak dapat kerja baru, tapi rezeki tak menyebelahi aku sebab visa dah nak habis tempuh,if aku kerja kilang sure gaji lambat dapat, sedangkan aku ada 2 minggu lebih lagi di south korea, jln terbaik aku terpaksa keluar dulu dan akan ke korea kembali untuk masa akan dtg ,thans pd yg byk membantu mencari Kame Guest House,terutama sekali seorg diplomati bekerja di kedutaan fiji di Seoul, kerana dapat merasa naik kereta mewah sekejap ;-),jgn jelouse kawan2 ya, lepas tu org korea yg pandai berbahasa melayu,tolong tarik beg sampai depan Kame Guest House.............setiba di kame Guest House,ptg tu terjumpa rakan yg sama2 kerja di mokpo,rupanya nama aku telah terkenal oleh rakan2 sekerja di mokpo......peluang utk aku mengikut rakan2 tidak ke sampaian,akhirnya aku buat keputusan utk balik dahulu sebab tak nak over stay............pd sesiapa yg nak bekerja di south korea ajak lah rakan,jangan jadi seperti saya yg tiada rakan , bila susah ada org tlg sebab ada rakan ,tak la seorg2 terkontang kanting..........akhirnya saya minta adik saya beli kan ticket flight balik keesokan harinya,mlm tu saya gamble tidur di airport,ini mungkin tabiat saya .........dan 14 nov saya flight ke malaysia jam 4.25 ptg sampai 9.45 mlm .........di jemput oleh adik dan adik ipar

Tiada ulasan: